Tentoonstelling in Juni.

Beste kijkers en lezers,

Een tijdje geleden hebben Vogel-vrij en ik een aankondiging gedaan van een tentoonstelling van mijn werk in de Paardenstal van Vogel-vrij, in Drenthe. Dat was nog op het vk-blog, ergens in januari geloof ik.
Komende week stuur ik belangstellenden per e-mail een uitnodiging, dus wil ik nu de geïnteresseerden die dat toen gemist hebben de gelegenheid bieden zich voor deze post aan te melden.

De oude man en de vis, Barbara Jansma

De opening is op 11 juni om 13.00 uur en het werk blijft er tot 4 juli, ieder weekend open.

Mocht iemand zich willen melden die dat nog niet gedaan had, dan kan dat hier: bjansma@live.nl

Ik heb trouwens ontzettend genoten van de laatste beppe, dank aan eenieder!!!!

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, expo, Kunst, Prenten, schilderijen, tentoonstelling, vk-bloggers en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Tentoonstelling in Juni.

  1. Henk zegt:

    Mooi kunstwerk. Ik moet wel denken aan een film. ‘Le Weekend ‘van Godard.
    Alleen, daar ging de vis in de mond.
    grH

  2. Beukmans zegt:

    Nog ruim een maandje spannend!, de beppe’s waren hartstikke goed/leuk!
    Jij ook nogmaals bedankt voor de inspiratie en het werk.

    Fijne avond!

  3. assyke zegt:

    stuur me maar een mail
    ik zou wel eens met faf willen komen kijken
    als dat gaat lukken

  4. @Henk, dank je wel, denk ik.

    @Beukmans, zeker spannend, en jij ook bedankt!

    @Assyke, die stuur ik je op. Er is plek zat om een tentje op te slaan, ik neem er eentje voor jullie mee!

  5. Johan zegt:

    Drenthe is niet te doen per trein vanuit Antwerpen, anders was ik graag komen kijken.

  6. blutch1 zegt:

    Ik kom zeker kijken, maar pas na 20 juni.

  7. @Johan, jammer je te moeten missen, al begrijp ik het compleet. Ik kom met mijn reizende circus eens naar Antwerpen toe, okee?

    @Blutch, jippie!!! Je staat in mijn lijstje :)

  8. martin zegt:

    Barbara ik meld me voor de zekerheid nog maar aan.

  9. Ha martin, dat is leuk! Al had ik je al op het lijstje :-). Morgen stuur ik het jou en nog een heel stel.

  10. Mireille zegt:

    Lieve Barbara,

    Het is me niet gelukt om vandaag (zaterdag 11 Juni) naar je tentoonstelling in Drente te komen. Maar ik wens jou en Vogel-vrij en al je vrienden en gasten een heel fijne, bijzondere dag! En dat iedereen geniet van je prachtige werk!!!

    Ik ben er in gedachten!

    Veel liefs, Mireille

  11. Ha Mireille, jammer dat je niet kon, je zou het zeer aangenaam hebben gevonden, maar ik heb genoten voor twee!

  12. lebonton zegt:

    in plaats van kilroy en bjorn, we were there, and we really would appreciate to be informed about the exact timing of opening the bottles of wine. (damn)

Geef een reactie

