De lente kriekt in de knop.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

29 reacties op De lente kriekt in de knop.

  1. Johan zegt:

    Dat is nog eens samenwerking!

  2. Johan, op microschaal of macroschaal, zo gaat het toch?

  3. martin zegt:

    Leuk vind ik hem ook wel, maar wat het betekent? Nu is het nog leuk voor dat lentehert, maar als straks de takken uit gaan lopen en de vogels op zijn rug gaan schijten dan piept hij wel anders. Er mist en man met een snoeischaar. Een vriendelijke snoeischaar die alleen wegknipt wat hinderlijk is voor de omgeving van de tak. Inderdaad op mi- en macro niveau.

  4. @Martin, volgens mij hebben ze er geen van beiden veel erg in, en of er een kerel met een schaar komt? Ik zou het niet weten, dingen gaan gewoon. Zonder goed of slecht, zonder moraal. Zonder mekaar te willen dwarszitten of met rust te laten.
    Zo denk ik vanavond.

  5. Soms is het best wel lelijk om iets uit te leggen…

  6. martin zegt:

    Dan laat je het toch zo. Aan het eind zeg je bedankt voor de mooie reacties. Hangt het van de reageerders af wat dit wordt.

  7. Blijf gewoon genieten van je prachtige tekeningen. Word er blij van!

  8. blutch1 zegt:

    Het gewei loopt mooi uit, maar dat wespennest daar gaat hij last mee krijgen.

  9. Beukmans zegt:

    Weer prachtig getekend en voor velerlei uitleg vatbaar, ik dacht aan een slimme bijen soort. Lekker meeliften naar grazige weiden en zo energie besparen want ze worden naar de bloemenvelden gedragen. Mooi logo voor een groen energie bedrijf :)

    Fijne avond!

  10. Annet zegt:

    Het lijkt op een rozenstok…..maar deze
    gaat nog bloeien!

  11. @Martin, kan ik niet, niks zeggen, maar alle reageerders, bedankt!!!!

    @Anneke, fijn om te horen!

    @Blutch, :)

    @Beukmans, kan zomaar zo zijn!

    @Annet, en hoe!

  12. svara zegt:

    ik vraag me af wie van de twee zich het prettigste voelt…..

  13. @svara, ik ook. Voor dat uitkomende popje lijkt het me zenuwslopend spannend, en dat hert is gewoon het hert. Misschien hoor. Ik vraag me ook af wat er op zijn andere tak allemaal zit

  14. svara zegt:

    je kunt aan zijn kijken zien dat hij weet dat het vanzelf weer anders wordt

  15. Mooi gezegd en gezien, svara!

  16. Kiezels zegt:

    een uitlopend hertje :-) en beetje kolder aan zijn kop.
    Ik vind het gewoon mooi met dat beetje kleur.

  17. … ook leuk als er groene blaadjes aan komen voor die (oude?) bok

  18. @Kiezels, dank je :)

    @Ingrid, dan zou hij er niet best bijkunnen…. wreed hoor…

  19. Ivy (Heyta) zegt:

    Een lentebokje met blije bij. Of zou het een vlinder worden?
    Ik denk trouwens dat het heel anders zit, het zijn twee bokjes. Eentje heeft van die mooie takkensprieten maar kijkt uit het plaatje. De ander komt net aanlopen en heeft vast hele andere mooie takkensprieten.
    Dus groene blaadjes zou best fijn zijn, kunnen ze van elkaar knabbelen.

  20. VSp zegt:

    Tsja, de zwaluwen zijn ook weer terug. Dus de muggen en de teken eveneens. ‘Frontline’- of ‘Expot’ time. @Barbara. Ook voor jouw viervoeter. De herten en wilde zwijnen hier in de bossen kunnen likken aan een soort zoutsubstantie vermengd met een vaccin tegen hondsdolheid. Doen ze ook voor de schapen en de huppende lammetjes hier in de wei.

  21. bert zegt:

    grappig genetisch gemanipuleerd … :-)

  22. fulpsvalstar zegt:

    @Barbara
    Ah, ik was al benieuwd, het is dus een ontpoppend popje.
    Pracht tekening evengoed!

  23. svara zegt:

    Prachtige combi met Kiezels!!!
    Ik ben zo vrij om de link hier maar even neer te zetten!! :-)
    http://de-solie.blogspot.com/2011/04/een-vis-in-hemels-water-in-samenwerking.html

    h.groetje

  24. De lente kriekte in m’n kop.
    Heftig en uitbundig….

    “Als je [wilgen]tenen op je hoofd draagt, wordt er niet snel op getrapt.”
    [Oude Drentse zegswijze.]

  25. Barbara zegt:

    Dank jullie allemaal erg voor de mooie reacties!
    Heb even geen puf voor een geestige of andersoortige reposte, maar ik badder in dit warme badje…
    Dank, svara, voor de gedachte aan die link.
    En leve de Drenthse zegswijzen!

  26. Lasja zegt:

    oooh wat subtiel en mooi

  27. @Lasja, dank je!

  28. Hiya, I am really glad I’ve found this info. Nowadays bloggers publish only about gossips and net and this is really frustrating. A good website with exciting content, this is what I need. Thanks for keeping this web-site, I will be visiting it. Do you do newsletters? Can’t find it.

Geef een reactie

