Celebration

Dit bedoelde ik helemaal niet, ik bedoelde Celebration, maakt niet uit hoop ik.

Eigenlijk bedoelde ik deze:

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized, vk-bloggers en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Celebration

  1. gyula zegt:

    heerlijke muziek voor een mooi voorjaar

  2. fulpsvalstar zegt:

    Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Beukmans zegt:

    Purcell is mooi, de plaatjes ook trouwens.

  4. Kiezels zegt:

    dubbel genieten :-)

  5. Hee Gyula, daar houwen we het op

    @Fulps, wel he?

    @Beukmans, purcell is the best, zowat dan

    @Kiezels, yep, en graag gedaan, al snap ik die eerste link niet goed, zelf. Maar die haal ik nu niet meer weg.

  6. svara zegt:

    lekker de lente in zo
    die tweede vind ik prachtig!!
    fijn je weer even te zien.

  7. @svara, vinnik ook, en dank je lieffie. Ik kom bij je kijken, nu

  8. Aad Verbaast zegt:

    Mogen allemaal blijven. Nieuwe lente, nieuw geluid.

  9. martin zegt:

    Ja en dan met je lijf in het gras, je hoofd in een regenton en dan die goddelijke klanken die je oren binnen dansen. Wat een belofte.

  10. Ragfijn zegt:

    In ‘le ton’ was je dus ;) Falset stem op zijn zuiverst, erg mooi. Fijne lente en een groet aan jou,

    Ragfijn

  11. Pingback: Oba Themadag Lente « Assyke's Blog

  12. kuifje simon zegt:

    Met volle teugen …. maar nog wel effe met een shirtje aan ;-)
    simongroet

  13. Lydia zegt:

    Een lentegroet vanuit zonnig Frankrijk…

  14. @Aad, je bent een waarlijk goed mens

    @Martin, lekker he?

    @Ragfijn, je hebt me door, huckleberry finn ben ik, met een strooien hoedje.
    Jij ook een warme groet, en geniet van het weer, waar je ook zit

    @Kuifje, nog effe dan. Al is het al bijna om te gillen zo warm.

    @Lydia, in frankrijk ook al? Je blijft je verbazen, dat dit seizoen ieder jaar terugkomt.

  15. Johan zegt:

    Majesteitelijke bijdrage.

  16. @Johan, zou ik dan toch nog een dame zijn? Mooi he, sound the trumpets. Die vent kan er wat van. Zou het wel iedere week willen posten…

  17. Appelvrouw zegt:

    Ik heb niets geluisterd, maar ot en sien…
    dat vond ik vroeger al veel te zoet, klopte helemaal niets van!

  18. @Appelvrouw, zit wat in, daarom was ik er vroeger zo dol op.

  19. assyke zegt:

    aangenaam verpozen voor het oor
    zelfs sas kwam er op af
    hij dacht dat zeevrouw dit allemaal zong:)

    purcell ging wel naar een vreemde coiffeur

  20. Leuke Sas!!!
    Die coiffeur was denk ik de suikerspinnenmaker op de kermis op de Dam…

Geef een reactie

