zelfgeval

mij, in zekere zin, 10 jaar jonger schat ik, Barbara Jansma 2011

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, Kunst, vk-bloggers en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

27 reacties op zelfgeval

  1. RagRenner zegt:

    En een duidelijk geval van mooi!

  2. @Ragrenner, geen idee, maar zo voelt het nog, geloof ik.

  3. s Limerick zegt:

    gevoelsmatig blijven we steken zo rondom ons 28e levensjaar.

  4. Dank je wel, sLimerick, neem ik als een compliment. En misschien begrijp ik zelfs wat je bedoelt, al was ik toen een bakvis, dus nu voel ik me enigszins idioot.

  5. blutch1 zegt:

    Hier heeft de zwaartekracht toch wel meer dan 50 jaar zijn invloed gehad. Conclusie: dat ben jij niet en zeker geen 10 jaar geleden.

  6. Kan ook nog zijn dat mensen te lui zijn al hun rimpeltjes en hangzakjes op te tekenen, dat je daarom blijft steken rond je dertigste.

  7. @Blutch, welles.

  8. Lasja zegt:

    like it!

  9. Fulps Valstar zegt:

    Ik zie geen uitbundige vreugde (hoeft ook niet altijd) maar wel een heel mooi portret.

  10. Fulps Valstar zegt:

    Ik was het wel maar dat was niet mijn avatar.

  11. @Fulps, bij mij droop de vreugde niet altijd zo van me af, met permissie, en nee, dat hoeft inderdaad niet altijd.
    Dank

  12. Johan zegt:

    Wel heel erg serieuze blik hoor.

  13. @Lasja, leuk!

    @z-j, sorry

  14. Vivre zegt:

    Als ogen konden spreken.
    Je hebt er iets omheen getekend wat me niet zo boeit, maar die ogen!

    Mooi.

  15. svara zegt:

    als ogen hardop konden spreken….
    mooi!

  16. Vivre zegt:

    Svara, dat is wat ik (ook) bedoel. Dank voor de aanvulling.

  17. Vivre zegt:

    Ik heb een tijdje in die ogen gekeken of ik in een spiegel keek.
    Ik heb gehuild. Dank je wel.
    Is dit kunst of is dit kunde?

  18. broekstukken zegt:

    Achter die ogen begint de tekening pas. Je kijkt triest en wetend de wereld in, maar blijft hangen op de drempel, zo zie ik die ogen. Maar ik herken ook het gelaat als dat van jou.

  19. svara, vivre en martin, wow… nu weet ik even niks

  20. Mooi.Vooral je ogen

  21. Beukmans zegt:

    Sprakeloos van jouw talent
    gemeende woorden van
    een rare vent

  22. Aad Verbaast zegt:

    Ik herken hier toch wel een echte “Barbara Jansma” in!
    Een genot om naar te kijken ;-)

  23. @Vivre, kunst of kunde zou hetzelfde kunnen zijn. Ik voel me beschaamd maar ook vereerd met je tranen, en daardoorheen weet ik gewoon wat je bedoelt.

    @Broekstukken, dat met die drempel vind ik veelzeggend en waar, en misschien net de goede plek om te kunnen kijken. Ben er nog niet uit.

    @Paco, dank je

    @Beukmans, een mens doet maar wat, het is niet mijn verdienste geloof ik.

    @Aad, ik ben het ook wel echt, al lijkt het voor geen meter.
    Dank

  24. Vivre zegt:

    Voor mij: Kunst MET Kunde kun je dat accepteren?

  25. @Vivre, ja. Doe ik.

  26. gyula zegt:

    op dit mooie gezicht verschijnd vaak genoeg een brede glimlach

Geef een reactie

