Vandaag sluit ik het vk-blog. En ga verheugd hier verder!

De knoop wordt doorgehakt.
Al sinds 15 januari ofzo heb ik een dubbelblog, eentje op vk, en eentje op wordpress.
Er viel nog veel te doen hier, en het is nog niet over.
Maar dat berichtje van Campagne daarnet, na 2 maanden van paniek, overwerk, energie waar je een middelgrote stad een week van licht kunt voorzien, vond ik dermate losjes en slapjes en ervanuitgaand dat iedereen als lammeren aanligt, dat ik besloten heb hier mijn medewerking niet meer aan te willen verlenen.
Ik voel mij hier te goed voor. En stiekem vind ik, al wil ik niemand op enige gedachte brengen, dat een hoop vk-bloggers daar te goed voor zijn.

Het feit ook, dat je alleen nog kunt inloggen door het bericht van Campagne te accepteren, en dat iedereen dat heel gewoon vind, slaat me met stomheid.
Niet nog een keer zal ik op die manier inloggen. Nie wieder.

De druppel.

Ik heb nog een mededeling.
Op 3 maart a.s. zal ik de laatste Beppe Maaike-compilatie intergraal op wordpress publiceren, met de originele verhalen, en alle bijdragen. Mocht er iemand zijn die zijn of haar verhaal niet gepubliceerd wil zien, laat het me weten. En mocht ik iemand vergeten, laat het me weten.
Daarna zal ik Penelopé en Pol herplaatsen. Ook voor die publicatie vraag ik eenieder om mij te mailen wie ik vergeet en wie er niet bij wil staan.

Het ga jullie allemaal meer dan goed, and we ontmoeten ons alweder elders, ik bedoel hiero of daaro!

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, vk-bloggers en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

27 reacties op Vandaag sluit ik het vk-blog. En ga verheugd hier verder!

  1. Goeie actie, Barbara. Mooie principes ook, om de inlog-terreur van de VK-moderator niet zomaar te accepteren.

    Enne… Beppe Maaike voelt zich vast ook niet meer thuis op het VK-blog. Mooi idee om haar straks een prominente palats te geven.

  2. @Ingrid, dank je, nog 6 minuten… ik voel me helemaal niet standvastig maar allá.
    Oja, de Beppe’s komen hier goed terecht. En ik ga dan naar iedereen linken, is belangrijk.

  3. Barbara, ik houd je handje vast, dan drukken we samen.
    Zelf zit ik ook een beetje te bibberen met elk blog dat ik in een Word-document zet. Morgen alleen ’s avonds tijd, een zorgdagje bij onze kleindochter. Heerlijk, even het hoofd leegmaken en dan weer verder. Ik denk rondom het weekend op de knop te drukken. Kom je helpen?

  4. Gelukkig was ik er nog om appel’s nieuwe blog te zien. Ik ga over een uurtje denk ik, met die knop. Van het weekend ben ik paraat!

  5. Voelt erg lekker en luchtig, kan het iedereen aanraden :)

  6. Joost Lips zegt:

    Een sterk besluit Barbara. Ik wil het VK-blog ook opheffen maar wil eigenlijk dat akkoord niet geven. Tis zoals je zegt: om in te loggen moet je eerst instemmen; zonder die instemming kom je niet bij je eigen spullen! Een statu quo.

    De rust die je benoemt herken ik; moge het de originele creativiteit, los van het geharrewar rond het VK-blog, blijvend vrij spel vinden. Succes Barbara!

  7. @Joost, ik zou het toch maar doen, je wilt toch niet dat al je spullen bij de libelle terechtkomen? 1 x inloggen, en dan de hele zaak leeghalen. Je foto’s moet je wel eerst handmatig verwijderen, want die blijven plakken als je alleen je blog delete.

  8. svara zegt:

    Goedemorgen Barbara
    Een beetje geslapen?
    Doe mij maar een cappuccino kan dat?
    hartegroet!!
    svara

  9. @svara hoi! Ja hoor, met een wolkje melk? :)

  10. svara zegt:

    en een zoetje graag dan maak ik me niet meer zo ‘dik’ ;-)

  11. @svara, prima, ook een stukkie warme appeltaart met slagroom?

  12. WordPress bevalt mij eigenlijk wel

  13. svara zegt:

    tuurlijk! gaat er altijd in

    @paco
    wordpress bevalt mij ook wel met prima faciliteiten en je kunt je huis mooi naar eigen smaak inrichten

  14. Arda/Geroma zegt:

    Hey Barbara – ik had een reactie geplaatst hier maar zie hem niet meer terug…..

  15. @Geroma, vorige post. Je bent een schat!

    @Beukmans, wat feestelijk!

    @Svara en Paco, prima vertoeven hier!

  16. VSp zegt:

    Dag Barbara, internet is een kleine wereld.

  17. @VSp, krijg nou wat… inderdaad, en gelukkig maar. Heb je al een stek voor jezelf? Of ga je met de libelle in zee? Hèhè…

  18. VSp zegt:

    Jaha, met de uitgever van blaadjes die ook in leesmappen afgeleverd worden in wachtkamers en daarna belanden bij kapperszaken.

    Heb net een advertentie laten plaatsen op de achterkant van de omslagen van die leesmappen voor Billy Boy City. Een gratis gadget (na loting) bij aanmelding als lid van ‘Dienstmakkers’.

  19. VSp zegt:

    “VSp zegt” Ik ‘zeg’ niets.

  20. Gradus zegt:

    Ik verwelkom U hier op WordPress… dat je nog je nog vele posten zult leveren!! ;)

  21. @VSp, aan “VSp zegt” kan ik niks veranderen geloof ik. Helaas.

    @Gradus, welkom terug en ik zal mijn best doen

  22. s Limerick zegt:

    halli hallootjens, Barbaraatjen, brilmansje komt jou graag even begroeten op jouw nieuwe stekjen. Veel blogpleziertjens hier, Barbaraatjen.

  23. @Brilmansje! Hoi! Dank je wel, mijn plezier stijgt nu al met sprongen!

Geef een reactie

