Schilderijententoonstelling!

NIEUW!

Op 11 Juni 2011 opent De Paardestal van Vogel-vrij!

Mijn schilderijen van vroeger en nu zullen daar arm in arm aan de muur hangen.

 

Baadster

Om een uitnodiging en meer informatie te ontvangen verzoek ik jullie vriendelijk
dit e-mailadres te gebruiken: bjansma(apenstaartje)live.nl

Zie ook het blog van Vogel-vrij

die bij deze een dikke zoen van me krijgt
voor deze mogelijkheid en dit vertrouwen,
en voor deze geweldige ontmoetingsdag
in wording.

 

Barbertje gaat graag hangen

 

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, Kunst, NetworkesBlogs, vk-bloggers en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Schilderijententoonstelling!

  1. Beukmans zegt:

    Wat een geweldig nieuws voor je, gefeliciteerd!
    Ook wel spannend lijkt me, geniet van de voorpret :)

  2. @Beukmans, dank je wel, en zeker spannend, niet vol te houden…

  3. kuifjesimon zegt:

    I must go there !

  4. Ragrenner zegt:

    Ik kom zeker om jouw werk @ Live te bewonderen! (En jou ook natuurlijk :-)

  5. Joost Lips zegt:

    Prachtig Barbara;
    kom graag kijken.

  6. Geweldig! Ik hoop ook dat het wat pegels voor je gaat opleveren. Mag ik dat zeggen, of vloek ik dan in de kerk?

    We hebben elkaar weer gevonden.

    Ik zit me helemaal suf te overhevelen. Allemachtig, wat wordt een mens daar appelig van. Als het allemaal achter de rug i,s ga ik eerst nog een laatste blog schrijven op het VKblog, overigens het enige segment van de VK-0n line dat nog het aanzien waard is, en daarna gaat het Triumviraat zich met volle overgave storten op dit podium.
    We gaan ons helemaal de tering bloggen hier, gna,gna. De VK? Kun je dat roken?

    groet,

    cor

  7. Vosje zegt:

    Proficiat Barbara … een hele eer, maar terecht. Je schildert bijzonder, met gevoel en passie!

  8. @Kuifje, oo ja doe!

    @Ragrenner, vinnik leuk :)

    @Joost, jottum!!!

    @Cor, je mag het alleen denken, maar niet hardop…
    Ik ga naar jullie stek kijken, en ja, we gaan een hele hoop poeppies laten ruiken!

    @Vosje, dank je wel, een enorme eer, knikkende knieën krijg ik er bijkans van…

  9. martin zegt:

    Goed idee. Er zijn wel kleinere dingen in een stal begonnen, tenminste zo wil het verhaal.

  10. gyula zegt:

    goed gedaan wijfie! goed gedaan vogelvrij!

  11. @Martin, stallen zijn vruchtbaar, en zo is dat. Als ik later groot ben wil ik in een stal wonen.

    @Gyula, ai, dank je wel! En met dank aan jou ook, maar dat weet je wel.
    Kom je ook? 1-2-3-in godsnaam? Toe?

  12. Ron zegt:

    Goed! Schitterend!

  13. @Ron, het vk-blog is voor mij echt ergens goed voor geweest, maar vertel het ze maar niet…
    Kom ook, ik proost al bij voorbaat.

  14. Beukmans zegt:

    Als je mij het adres mailt kom ik ook maar wel incognito, mijn droom wil ik instant houden als je het niet erg vind.
    Oei wat ben ik weer openhartig, sorry.

  15. Beukmans zegt:

    vind+t, ik ga maar naar bedje.

  16. @Beukmans, is goed. Leuk! Je kunt als mijn broer komen?

  17. Beukmans zegt:

    @BJ
    Dat lijkt me nou eens een strak plan, Beukmans Jansma aangenaam :)
    Zelf dacht ik vannacht (was een beetje melig geworden bij GP) om een bloemetjes jurk te scoren, een zonneparasol en pumps maat 49, en dan als een soort Maarten Knalhard dromerig door de paardenstal te flaneren. Jouw plan lijkt me beter want het lijkt me een opgave om pumps in mt. 49 te scoren, en dan ook nog eens het laatste stuk overeen onverhard pad lopen, moest er vanmorgen niet aan denken :) :)

    Het is heerlijk om de maandagmorgen met een lach te beginnen ;)

    Fijne dag en geniet van de regen!

  18. @Paco, dat vind ik nou ook.

    @Beukmans, in een paardenstal kun je beter je kaplaarsjes aantrekken, maar die bloemetjesjurk en misschien een kek hoedje lijkt me wel wat. Mrs. Bouquet…
    Zo, en dan nu een grauwe dag stukslaan.

  19. Appelvrouw zegt:

    Wat rot nou, net de verjaardag van mijn moeder!
    Belangrijke mensen gaan nu eenmaal voor.

Geef een reactie

