Heading for the right way

 

'Heading for the right way' Barbara Jansma 2011

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, Prenten, spotprenten, vk-bloggers en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Heading for the right way

  1. xxxxxxx zegt:

    Dor zijn laconieke stijl een gruwelijke prent.

  2. Hoi, heel veel x-jes, door laconiek gedoe is het gruwelijk. De stijl geeft het moreel gehalte weer.
    Kost een minuut, maar dan heb je ook wat…

  3. Maria Trepp zegt:

    Huiveringwekkend en erg goed

  4. Hoi Maria, huiveringingwekkend met weinig middelen.
    Er is haast niets voor nodig. Is dat nou niet erg? Sommige uitdrukkingen van je eigen zelf kosten wel een week of maanden of je hele leven, maar iemand om zeep helpen is in een poep en een scheet gebeurd.

  5. blutch1 zegt:

    Geschoren en wel.
    Ik weet niet of je het zo bedoeld hebt, maar die schaduw onder die galg doet me erg denken aan de bovenkant van een koeiekop zoals je die in het slachthuis ziet.
    Dan ontbreekt nl ook de onderkaak.

  6. Beukmans zegt:

    Hier blijkt maar weer eens dat jij geen woorden nodig hebt om je gevoelens te uiten.
    Voor de zoveelste keer onder de indruk!
    Dank voor het delen.

  7. Blutch, ik had het ook gezien, niet bedoeld, wel een extraatje

    Beukmans, ik ben een mens van weinig woorden…
    Dank, en graag gedaan

  8. Beukmans zegt:

    Mocht je je werk ooit bundelen dan houd ik me aanbevolen voor een exemplaar.
    Het komt allemaal zo recht uit het hart imo. dat ik er uren naar kan kijken.
    Er zijn er nog een paar waarbij ik dat voel, eeuwig zonde dat jullie maar zo’n klein platform hebben.

  9. Hoi Beukmans, wat een groot compliment!
    Ja, zonde is het, maar als we met elkaar in contact blijven kunnen we van al die eilandjes misschien toch een groter platform maken.

  10. Heel mooi.

    Groeten, Henk

  11. Henk van Looy, dank je wel. Jouw foto’s mogen er anders ook wel zijn!!!!
    Ik zal ze zeer snel wat beter dan diagonaal bekijken, maar nu zijn het drissige tijden.

    Ken je Errol Sawyer? (Een amerikaanse fotograaf, ooit heb ik zijn site ge-update.)
    Moest ik even aan denken.

  12. trektocht zegt:

    Indringend, deed me wel meteen denken aan het blog van Gnossie: http://www.vkblog.nl/bericht/367183/een_heilige_missie

    Ik vind dit zo erg, interventie uit eigen belang!

  13. Trektocht, dank voor je link naar Gnossie, meesterlijke prent!
    Politieke, niet sociaal menselijke interventie. Een wereld van verschil.
    Er moest maar een wet komen dat er geen samenlevingsverbanden mogen bestaan van meer dan 500 zielen. En geen ander contact met andere stammen dan met een handelaar in verhalen en een medicijnman.

  14. Vosje zegt:

    Ik wil gelijk iets schrijven, mijn vingers startklaar op de toetsen, het vakje blijft minuten lang wit … Je tekening zegt alles … ik zeg maar niets!

Geef een reactie

