Carefull

 

Carefull B.Jansma 2011

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

43 reacties op Carefull

  1. Vosje zegt:

    Gevoelig veelzeggend!
    Meesterlijk!

  2. Vosje zegt:

    Vergat nog ‘Beschermend’ voelt zo warmtevol …

  3. Hee Vosje, dank je!
    Al ziet het er ook wel erg kwetsbaar uit vind ik.

  4. Vosje zegt:

    Ja ook, vandaar dat beschermende … maakt me ook nieuwsgierig wat er uit het ei gaat komen in de toekomst kijkend …

  5. Mooi barbara, het is ook een mooi blog geworden, de achtergrond met het blauw erin pas mooi bij de rest.

    De tekening heeft iets zorgzaams.

  6. rein swart zegt:

    mooi en indrukwekkend!

  7. Vosje, ik eigenlijk ook wel, maar iets heel ergs kan het niet zijn.. :)

    Ha Antoinette! Dank je wel, het blijft een beetje zoeken maar het voelt wel aangenaam.
    Lijkt wel wat op zaklopen met een lepel en een ei, moet heel voorzichtig!

    Rein, welkom, en dank je wel!

  8. Beukmans zegt:

    koesteren
    beschermen
    aanbieden
    offeren
    of
    ten hemel heffen
    het zet je wel tot denken

    Mooi hoor!

  9. Beukmans, dat heb je mooi gezien en gezegd. Een motief kan deugen en de uitkomst is diffuus. Of andersom.

  10. Zeer Carefull Mooi werk

    Groeten, Henk

  11. Beukmans zegt:

    @bar
    Mijn eerste gedachte was
    dat je je handen openstelde
    voor de vermoeide blogger
    die zijn moede hoofd
    even bij jouw
    te ruste mag leggen

    Kon je het nog wel eens druk krijgen ;)

  12. Henk, dank je wel

  13. Beukmans, anytime, maar vertel het niet verder want misschien was het mijn hoofd ook wel.

  14. Beukmans zegt:

    Ik zwijg als het graf
    een hoofd-zaak voor mij

    Overigens ben je zo goed als klaar zo te zien
    dan hoef je je hoofd toch niet in je handen te verbergen
    het ziet er top uit zo en als blauw liefhebber kan
    de kleur me ook bekoren

  15. Beukmans, als je van blauw houdt dan is het goed.
    Nu de inhoud nog, maar ook dat komt goed.

  16. svara zegt:

    overgave

  17. Ha Svara! Ja, aan wat dan ook, met iets in je handen of omheen jezelf

  18. Johan zegt:

    Mooi! Kan niets zinnigers zeggen.

  19. Hee Johan! Ik had je niet herkend, dank je wel!

  20. trektocht zegt:

    Deze maar niet ‘tikken” bij het ontbijt lijkt me, fraaigile deze!

  21. Ha Trektocht, maar het wordt zo schoon opgediend!!

  22. Dianne zegt:

    zo behoedzaam
    een beeld dat zich niet loslaat

  23. je zegt de tekening in een woord

  24. pierraveneta zegt:

    Heel teder ! Mooi om zo’n recente tekening van je te zien.

  25. Dianne, mooie reactie, dank je

    Ingrid, is nog lastig kan ik je vertellen. Tekenen gaat gauwer.

    Pierra, van gisteren. Dank je wel

    PS is het nou handig om 3 reacties in 1 veld te stoppen? Eerlijk zeggen

  26. trektocht zegt:

    Een ganzenei, groot en minder breekbaar maar met veel meer inhoud? Zoiets!

  27. Ha, trektocht, vroeger aten we met zijn zessen van 1 ganzenei. Was nog een hele kunst om die te rapen, want die ganzen waren zo agressief als wat. Je moest een stok meenemen, en met die stok zo schuins naar de grond wijzen, en dan sloegen ze sissend op de vlucht. Eigenlijk geen kunst aan…

  28. 100-woorden zegt:

    Het zal ongetwijfeld mijn verwrongen geest zijn, maar ik moest denken aan dioxine eieren.

  29. 100-woorden zegt:

    Klaarblijkelijk mag je alleen op “Like” klikken als je een account hebt bij wordpress.com. Althans klikken mag ik wel, maar vervolgens moet ik inloggen en dat kan dan weer niet…

  30. !00-woorden, morbide doch poëtisch…

    nou, dan like je gewoon niet, hoewel ik het gebaar erg op prijs stel!

  31. paco zegt:

    Eigenlijk vind ik dit blog mooier

  32. Paco, ik eigenlijk ook. Misschien blijf ik hier wel.

  33. jegsynesblog zegt:

    hjærtevarmende!!!

    off topic..ik las ergens dat je er uit bent….het werk prima, ondanks het feit dat sommigen anders beweren…..
    en hoe krijg je zo’n mooie blogroll er op met links??!…

    jeggroet

  34. Hoi Jeg, zat jij niet op blogspot?
    Die blogroll zit bij de widgets, als je wilt leg ik je het wel uit. Handig he?

    Ja, het lukte weer, er waren twee linkdiepdingetjes die ik hoog moest zetten.

  35. assyke zegt:

    hahaha
    heb ik net aan jeg gevraagd hoe je iemand
    favoriet kan maken
    zie ik dat ze het zelf ook niet weet
    aaaarrrrgggghhh

  36. assyke zegt:

    mooi nieuw werk!

  37. Dank je assyke!

    Ik zal een tutorial gaan zoeken

  38. Beukmans zegt:

    Oef Kaspersky sloeg meteen op tilt toen ik jou linkje aanklikte :(
    Trojan alert!

  39. Beukmans zegt:

    Oeps, jou moet jouw zijn.

  40. Hoi Beuk, dank je voor de waarschuwing, heb hem weggehaald.
    Vanavond zoek ik wel een ander lesje…

  41. Jezzebel zegt:

    Mooie tekening, misschien iets om uit te werken in een schilderij?
    .

  42. Hoi Jezzebel, dank je wel, goeie tip, misschien doe ik dat wel

  43. Maria Trepp zegt:

    Zeer mooi ik zal regelmatig bij je langs komen

Geef een reactie

