onzichtbaarheidsmantel is bijna af

 

 

nog even doorgummen

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, vk-bloggers en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op onzichtbaarheidsmantel is bijna af

  1. Beukmans zegt:

    Dat schiet al lekker op!
    Nog ff dan kan ik met de nieuwe notebook aan de gang, kan ik lekker op de bank schrijven ;)
    Heb er nu al zin in.

  2. Beukmans, eerst je nieuwe Celine verorberen natuurlijk. Daarna ligt de wereld aan je voeten

  3. martin zegt:

    Photoshop gaat sneller. Een gum van 500px en floep weg is je VK-blog.

  4. Martin, ik wil die gum! Hoe in godsnaam moet je zoveel blogs netjes verwijderen? Want ze hebben niet eens de toezegging gedaan dat zij dat wel even doen!

  5. Beukmans zegt:

    Wat dacht je wat, ze is heurlijk ;)
    Ik heb maat 49 dus er zijn misschien wel 2 werelden nodig, hèhè.

  6. Henk Daalder zegt:

    Op het VK blog kun je je eigen blog in een keer verwijderen, op de instellingenpagina.
    Ergens onderaan

    “verwijder blog”

    Begin er zin in te krijgen

  7. Henk, ik vetrouw het allemaal niet zp. Liever doe ik het met de hand, en zeker de plaatjes. Voor het idee.
    Weet jij veel of het zoals met een harde schijf gaat? Als je daar iets delete, blijft het keurig staan, maar dan met een gemankeerde naam. Hoe dan ook vissen we achter ieder net, want er zijn amper regels voor en wij zijn ineens de theemutsen die zich gewillig laten beetnemen.

  8. paco zegt:

    Met de hand is inderdaad beter

  9. paco, al gedaan.

  10. akismet-af821d27325b2e8cdd27d8448eea7626 zegt:

    Ik laat de hele handel in het verleden verdwijnen. (En ik probeer hier even uit of dat gravatar gedoe werkt waarvoor mijn excuses.)

  11. ragrenner zegt:

    Kijk, dat bedoel ik (hierboven), ik word te oud voor die dingen.

  12. ragrenner zegt:

    Hm, het werkt toch :-)

  13. hahaha, is dat je nieuwe nickname? even oefenen 5427641-1ynfhmZMNXC<

    dat gaat al goed

  14. mijn dag is weer goed! merki :)

  15. johanhvd zegt:

    Nu ja, Barbara, ook jij hebt al heul wat weggegumd… :-)

    Het ziet er allemaal mooi uit hier!
    Handmatig overzetten lijkt mij zeker beter. Wanneer je alles in één klap gaat overzetten (met één of ander programma), dan heb je zeker kans dat er veel wegvalt.
    Je staat dan zogezegd in het Grote Bos, waar nog maar weinig bomen te zien zijn… ‘-)

    Maar ja, we komen er wel. Is het niet daar of niet hier dan wel ergens anders…

  16. Hoi JohanhvD, haast geen gummetje meer over…

    Dank je wel, en ja, dat handmatige lijkt me prettiger. Ik wil zeker niet alles herplaatsen, veel hoorde op het vkb thuis. Opnieuw is niet zo erg.

  17. Vosje zegt:

    Ik wil dit niet zien!!!! Gum het maar weer vol … zo jammer!

  18. Ach Vosje, hier is het ook niet zo verkeerd, en het wordt alsmaar gezelliger, toch?

Geef een reactie

