De kunst van iets samen doen.

Of iets doen voor elkaar natuurlijk. Wat de Volkskrant dan weer niet voor haar eigen bloggers doet. Maar die bloggers dan weer wel.

Prentenboekje, Barbara Jansma, 1997

Op het vk-blog heb ik een tutorial over een kopieerprogrammaatje, omdat over een maand alle blogs onbereikbaar worden.

Dit bericht werd geplaatst in Prenten, vk-bloggers en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op De kunst van iets samen doen.

  1. ramireziblog zegt:

    Bij OBA is het ook leuk en wordpress is uiteindelijk nog leuker te maken dan het vkblog – wedden dat het steeds drukker wordt?

  2. Hei, Ramirezi, long time no see! Ik weet het, het wordt een dolle boel, en de wereld toetert ineens in je oor, maar toch ben ik boos op die stomme krantenjongens. Sommige dingen doe je gewoon niet.
    Oja, het wordt hartstikke leuk, en veel drukker dan voorheen, en de reactieruimte is weer gewoon open zoals het hoort en oude kleine netwerkjes krijgen een megaboost. Maar dat ga ik hunnie niet zeggen. Is een geheim, voor ons.
    Ik kom gauw bij je kijken, en dank je voor je bezoek!

  3. Het gaat hier heel gezellig worden

    Groeten, Henk

  4. Dag Henk van Looy, welkom! Dat denk ik haast wel, en groeten terug.

  5. Apiedapie zegt:

    Ook groetjes van mij, een op drift geraakt apie, die zijn stekkie nog zoekt, maar het optimisme deelt.

  6. Zal ik hier een strobaaltje neerleggen, Apie?
    Je hebt de tijd hoor, en kijk bij die lui van wordpress en blogspot, wat je het mooist vindt. Ik heb ook alles uitgeprobeerd. Kost tijd, maar is ook wel leuk.
    Groet terug!

  7. martin zegt:

    Hoi Barbara,

    Er is leven na de Volkkrant dat blijkt.

  8. Ha martin! Ging die stekker er nu maar subiet uit, kon iedereen weer gewoon doen, en losgaan. Nu is alles zo verdeeld, daar krijg je nog wat van.

  9. pierraveneta zegt:

    Heb je andere blog ook gelezen. Goed uitgelegd. Nu heb ik handmatig al mijn blogs opgeslagen, is toch ook goed? Die zijn straks natuurlijk onbruikbaar als het VK-archief sluit.
    Het is wachten op wat Knutslesmurf voor elkaar krijgt voor de gratis WP bloggers.

  10. Hoi Pierra, volgens mij is dat net zo goed, alleen wat meer werk. Nou ja, je bent al klaar. Bart heeft daar weer een blog over, die is 17 uur bezig geweest.
    Knutselsmurf is heldhaftig bezig. Al weet ik niet of ik zonodig mijn blogs wil overhevelen. Twijfel, o twijfel.

  11. svara zegt:

    geweldig wat je hebt uitgelegd Barbara
    hartelijk dank
    ik zal kijken of ik iemand kan vinden die me er bij kan helpen
    zo te zien begrijp ik het nog niet helemaal
    groetje
    (ik weet trouwens hoe je die grote witregels weg krijgt dus als je het nodig hebt)

  12. 100-woorden zegt:

    Zolang je niet dood gaat is er altijd weer leven na het sluiten van de stamkroeg.

  13. Svara, dan heb ik iets niet goed gedaan…
    (o, handig, vertel!)

  14. Krek, zoo is’t.

  15. Barbara, we gaan gewoon door, is het niet bij de VK dan hier en dat kan heel goed gaan.

  16. Goeiemorgen Antoinette! Ja, dat doen we. En het leuke is dat je baas over eigen blog bent, en meer mensen leert kennen.

  17. svara zegt:

    in het werkvenster op HTML klikken
    – dan je tekst intikken
    – wanneer je vanuit Word je tekst inplakt ook zetten op HTML
    daarna weer klikken op dat ‘icoontje’ ernaast W….huppelepup….

    succes verzekerd!!!
    O, ja en weet jij waar ik ook weer kan kiezen voor een breed homepage scherm of smaller?

  18. peterus zegt:

    Hoi Barabara

    Mooi dat je er bij bent.

    Geert Wilders als icoon is nieuw voor me.

  19. B.Jansma zegt:

    Svara, dank je wel voor je tip!
    Je vraag heb ik bij jou beantwoord, maar dat wist je al :)

  20. B.Jansma zegt:

    Hoi Peterus! Vind ik ook leuk

    Toch wel een voordeel van opnieuw beginnen, kun je wat nieuw leven inblazen aan oude iconen.

Geef een reactie

