3,5 week bloggen, uitgepoept

Naar aanleiding van de sluiting van het vk-blog 1 maart a.s. publiceer ik een aantal blogs hier opnieuw. Alle illustraties zijn van mijn hand, mits anders vermeld.

Originele publicatiedatum 05-07-2010

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Prenten, vk-bloggers en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op 3,5 week bloggen, uitgepoept

  1. Wat heb jij in korte tijd een mooie blog gemaakt. Die van mij ziet er ook niet slecht uit, maar het wil me allemaal toch niet zo goed lukken. Wat een mooie illustraties ook. Ik heb altijd veel bewondering voor teken- en schildertalent, omdat ik er zelf geen enkele aanleg voor heb.

  2. Dag Ridzerd, welkom! Dank je wel, al heeft het me 2 volle dagen gekost, maar ik raak zienderogen tevreden.
    Jouw blog ziet er toch ook al goed uit? (net even gekeken)
    En aanpassen kan altijd nog, wel weer het voordeel van een eigen plek.
    Ik heb voor ieder talent bewondering, al begrijp ik er eigenlijk niets van. Per definitie eigenlijk.

  3. Ja, Barbara, dat wil ik wel geloven dat je er 2 volle dagen werk van hebt gehad. Het resultaat is er dan ook naar. Ik ben ook uren aan het prutsen geweest. Er zijn verscheidene dingen die ik wat anders zou willen, maar het wil me maar niet lukken. Moeilijk is het eigenlijk niet, maar men moet wel weten hoe het moet en daar is men vaak uren voor aan het zoeken. Tenminste zo vergaat het mij. Maar goed, al met al ziet die van mij er ook niet slecht uit.

Geef een reactie

